ceturtdiena, 2012. gada 8. novembris

Uz Minheni caur Frankfurti

         Rīgā apmācies un pelēks. Iebraucot Vācijā, sniega un miglas vietā zaļa zāle, saule spīd…Lidoju līdz Frankfurt Hahn, līdz pilsētas centram vēl krietns gabaliņš. Jābrauc vairāk kā divas stundas ar autobusu (biļete 14 eiro). Necerēju, ka ceļš no Frankfurt Hahn izvērtīsies par ekskursiju. Ik pa laikam paveras skats uz kādu ieleju, ciematiņiem… Vecie labie acu prieki - tas ir tas pēc kā es ilgojos - plašums!
         Tuvojoties Ziemassvētkiem, lidmašīnu biļešu cenas ir neadekvāti augstas, tāpēc bija izdevīgāk un lētāk lidot uz Frankfurt Hahn, tad uz Ašafenburgu un nākamajā dienā ar mega ātro ICE vilcienu cauri visai Bavārijai uz Minheni (brīžiem ātruma rādītājs vilcienā rāda 200 km/h).
      Esmu Frankfurtē. Var redzēt, ka Ziemeļniece ir pilsētā-  man pievēršas daži acu pāri ar izteiksmi – vai maz jaunkundze ir riktīga? Saule kausē acis ārā, bet šī melnā vilnas mētelī nesatricināmi vēsā mierā drebina asfaltu, velkot sev līdzi lielos koferus. Neiztrūkstoša frāze, ko pa ceļam dzirdu ir „Hello, beibii”… Nu vai zin, tāds beibii!!! :D
         Ļoti veiksmīgi paspēju uz ICE vilcienu, piedevām biļete bija ar atlaidi - tikai 14 eiro. Un, cik laba sajūta, ka es jau zinu, kur es braucu un ka otrā galā jau ir paziņas un draugi, kas gaida! Yee, beibii! :D

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru