trešdiena, 2012. gada 21. novembris

Kārtējais valodas treniņš


        Lai gan darbiņš jau sarunāts, tagad tik sāk aicināt uz darba intervijām citur, kur esmu pieteikusies pirms 2 nedēļām. Tā te tāda norma! Pieredzei jau par sliktu nenāk, tāpēc dodos kaut vai tādēļ, lai patrenētos runāt vāciski. Viena no intervijām bija vietējā firmā, kas aizlienē lielajiem uzņēmumiem darba spēku apkalpošanas sfērā. Nu nezinu, vai es, netrīcot rokām, varu panest 2 šķīvjus uz katras rokas! Hehe
      Nezinu kāpēc bieži vien šeit darba intervijās jūtos tā kā randiņā. Oo, un es esmu mācījusies Mūzikas skolā, o klavieres māku spēlēt…nu lieliski! Pats intervētājs ģitāru spēlējot, (nodomāju pie sevis, tad jau labs ansambelis sanāktu, varbūt meklē dalībnieci?? :D)
       Viņš esot reiz gribējis uz Finlandi braukt, vai es saprotu to valodu? Un vai krievu valoda ir tāda pati kā latviešu? Kā vienmēr veicu nelielu izskaidrošanas darbu.
         Nobildēja arī mani savam arhīvam, ja nu es sāku tur strādāt. Es pajokoju, nu tāda bilde, ka vai polizei sucht (policija meklē)! :D Jā, šo joku nesaprata!!


Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru